среда, 23 апреля 2014 г.

МОДУЛЬ 9. РЕФЛЕКСІЯ.


Саморегуляція власної діяльності учнів та диференційоване навчання. Саме з таким питанням, ми ознайомилися сьогодні. 
Це питання є дуже важливим, оскільки навантаження на вчителя суттєво зменшується, якщо він організовуючи свою роботу зможе покладатися на учнів. Тому потрібно детально проаналізувати всі методи впливу на учнів, які будуть орієнтованими на те, щоб навчитися спрямовувати себе у навчанні. Для розвитку навичок самостійності потрібно надавати учням деяку свободу дій, чітко виокремлюючи межі діяльності, але при цьому допомагати їм, як радник, а не виконувати за них всю роботу!
Учні, які мають труднощі у навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки.

Вчителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: 
§  зміст; 
§  процес; 
§  результати; 
§  навчальне середовище. 

Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кін естетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.

При роботі з даним модулем, особливо сподобалась ідея стимулювання активної діяльності учнів, а також працювати документи для підтримки успішного навчання учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий