пятница, 18 апреля 2014 г.

МОДУЛЬ 7. РЕФЛЕКСІЯ.

В даному модулі я дізналася про спілкування та співробітництво в Інтернеті, а саме: 

1.                як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
2.                як навчити учнів безпечній роботі в інтернеті;
3.                як краще використовувати сервіси інтернету для співробітництва і спілкування; 
4.                як покращити своє викладання та навчання учнів.

Особливу небезпеку незахищений інформаційний простір приховує для дітей.
Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров'я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку. Тому перш за все потрібно ознайомити учнів з головним призначенням використання інтернет-ресурсів
 Можна виготовити інформаційно-просвітницький буклет, який ознайомить батьків з основними правилами використання інтернет-ресурсів та інформації згідно з авторським правом. Початок процесу ознайомлення з особливостями використання інтернет-ресурсів розпочинається не задовго до того, як дитина починає користуватися ІКТ.





Комментариев нет:

Отправить комментарий