В даному модулі
я дізналася про спілкування та співробітництво в Інтернеті, а саме:
1.
як можна ефективно використовувати комунікації та
співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
2.
як навчити учнів безпечній роботі в інтернеті;
3.
як краще використовувати сервіси інтернету для
співробітництва і спілкування;
4.
як покращити своє викладання та навчання учнів.
Особливу
небезпеку незахищений інформаційний простір приховує для дітей.
Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров'я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку. Тому перш за все потрібно ознайомити учнів з головним призначенням використання інтернет-ресурсів
Інтернет може містити інформацію агресивного чи соціально небезпечного змісту. А надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров'я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку. Тому перш за все потрібно ознайомити учнів з головним призначенням використання інтернет-ресурсів
Можна виготовити інформаційно-просвітницький
буклет, який ознайомить батьків з основними правилами використання
інтернет-ресурсів та інформації згідно з авторським правом. Початок процесу
ознайомлення з особливостями використання інтернет-ресурсів розпочинається не
задовго до того, як дитина починає користуватися ІКТ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий