суббота, 12 апреля 2014 г.

МОДУЛЬ 1. РЕФЛЕСІЯ.

    На цьому модулі ми ознайомилися із основними засобами тренінгу:
 підручником, сайтами iteach.com.ua та wiki.itech.com.ua.
 Заповнили вхідну анкету. Створили структуру папок на Google-диску. 
Створили блог, з метою проведення рефлексії кожного заняття.

    Найголовнішою метою мого навчання на даному тренінгу є: 
здобути новий досвід з використання ІКТ на уроках математики; 
розширити власний кругозір; поглянути на предмет математики з іншого ракурсу, використовуючи нестандартні підходи та між предметні  зв’язки.    

Я маю усвідомити відповіді на наступні питання:
1. Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально
 можна досягти на тренінгу та  продовжувати реалізовувати 
після нього?
2.  Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені
вдосконалити власний педагогічний досвід?
3. Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені 
цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
4. Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?

Усім бажаю успіху!

Комментариев нет:

Отправить комментарий