Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів
за методом
проектів, а саме я повинна відслідковувати процес виконання проекту за
допомогою електронних таблиць чи форм; спілкування з батьками; контрольного
списку; надавати приклади виконання завдань; використовувати різноманітні
Інтернет-ресурси.
Для кращого
розуміння поняття «фасилітатор» дамо наступне визначення.
Фасилітатор — фахівець, який не
зацікавлений у підсумках обговорення, не представляє інтереси жодної з
груп-учасників і не бере участі в обговоренні, але несе відповідальність за
якісне виконання завдань.
Учитель - фасилітатор - це образ мудрого,
духовного, доброго і здорового людини, яка прагне до самовдосконалення і
творчості. Іншими словами: це особистісний та професійний ідеал.
Після
завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки:
уміння
розумно поставити запитання – основа якісного навчання;
поведінка
вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження
проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на
навчальних потребах учнів;
деталі
плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і
забезпечують успіх навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий