четверг, 24 апреля 2014 г.

МОДУЛЬ 10. РЕФЛЕКСІЯ.


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів
за методом проектів, а саме я повинна відслідковувати процес виконання проекту за допомогою електронних таблиць чи форм; спілкування з батьками; контрольного списку; надавати приклади виконання завдань; використовувати різноманітні Інтернет-ресурси.
Для кращого розуміння поняття  «фасилітатор» дамо наступне визначення.
Фасилітатор — фахівець, який не зацікавлений у підсумках обговорення, не представляє інтереси жодної з груп-учасників і не бере участі в обговоренні, але несе відповідальність за якісне виконання завдань.
Учитель - фасилітатор - це образ мудрого, духовного, доброго і здорового людини, яка прагне до самовдосконалення і творчості. Іншими словами: це особистісний та професійний ідеал.

Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки: 
уміння розумно поставити запитання – основа якісного навчання; 
поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів; 
деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і забезпечують успіх навчання.



Комментариев нет:

Отправить комментарий