На цьому модулі я обдумала, що означає
«оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме завдяки такій формі
оцінювання учні стають більш задіяними у всі процеси оцінювання.
За такої форми оцінювання учні
можуть
· створювати
плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання;
· використовувати
запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного
навчання;
· ставити
власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено;
визначати труднощі у власному навчанні;
· надавати
та сприймати зворотній зв’язок.
Завдяки такій формі оцінювання, в учнів
розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у
своїх силах і можливостях.
Було цікаво ознайомитися з різними
класифікаціями інструментів оцінювання (наприклад, за цілями та призначенням;
за формою подання; відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання) та працювати
над інструментом оцінювання прикладу учнівської роботи.
Для мене, як майбутнього вчителя,
матеріал даного модуля є дуже корисним, оскільки дуже важливо навчання та його
оцінювання так, щоб учень був учасником оцінювання, а не об’єктом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий